مشارکت سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت با مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار با هدف عرضه آنلاین کالاهای هایپراستار آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 07 April 2021

اسنپ مارکت به کلان شهر مشهد رسید 

خریدی آسان و دریافت اجناس خریداری شده در یک چشم به هم زدن، از جمله دستاوردهای بزرگی‌ست که برای این نسل اتفاق افتاده است. اینترنت، خرید اینترنتی مواد غذایی را تقریبا ساده و در عین حال سرگرم کننده کرده است. خرید آنلاین کالاهای سوپرمارکتی و مواد غذایی، تمام هزینه‌های اضافی مربوط به رفت و آمد و خریدهای غیرضروری را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. علاوه بر این، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های خرید آنلاین با ایجاد امکان دسترسی همزمان به هزاران کالای متنوع، شما را از گشتن طولانی مدت در بین قفسه فروشگاه‌ها بی‌نیاز کرده و مدت زمان خرید را کمتر می‌کند.

سوپرمارکت‌های آنلاین به جلب رضایت مشتریان اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. فروشندگان این پلتفرم‌ها می‌دانند که مشتریان همیشه می‌توانند پیشنهادات بهتری را انتخاب کنند، زیرا گزینه‌های بسیار دیگری وجود دارد. به همین خاطر، این فروشگاه‌ها با در نظر گرفتن برنامه‌های رقابتی و ارائه تخفیف‌های ویژه همواره در تلاشند که مشتریانی وفادار و همیشگی داشته باشند. در نتیجه، خرید از سوپرمارکت‌های انلاین از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه‌تر خواهد بود.

اسنپ مارکت به کلان شهر مشهد رسید 

آغاز به کار اسنپ مارکت در شهر مشهد

مشارکت سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت با مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار با هدف عرضه آنلاین کالاهای هایپراستار آغاز شد. هایپراستار اولین شعبه خود را در غرب تهران (اتوبان باکری) افتتاح کرد و بعد از مدتی شعبه‌های بیشتری در تهران و سایر شهرها راه اندازی کرد. در حال حاضر، با تلاش‌های گروهی اسنپ مارکت و هایپراستار، پس از تهران، کرج، شیراز، اصفهان، قم و ارومیه، این‌بار اسنپ مارکت به مشهد رسید و از این به بعد هموطنان ساکن این شهر نیز می‌توانند خرید اینترنتی از هایپراستار مشهد را تنها با نصب اپلیکیشن‌ اسنپ مارکت و یا مراجعه به وب‌سایت اسنپ مارکت، تجربه کنند.

بیست و یکمین شعبه هایپراستار در سال 99 و در شهر مقدس مشهد تاسیس شد. جهت خرید از هایپر استار مشهد لازم است تا بدانید که این شعبه مانند شعبات دیگر این هایپرمارکت امکان خرید کلیه اقلام ضروری و سوپرمارکتی از جمله انواع نوشیدنی، خواروبار، مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات، لبنیات و انواع نان را برای هموطنان ساکن مشهد فراهم کرده است. علاوه بر این، اضافه شدن امکان خرید از هایپرمارکت اینترنتی مشهد از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت اسنپ مارکت، از این به بعد هموطنان ساکن مشهد می‌توانند علاوه بر پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های هایپراستار، از جشنواره تخفیف‌های اسنپ مارکت نیز بهره‌مند شوند.

با بوجود آمدن شرایط خرید از هایپرمارکت آنلاین مشهد، شهروندان این امکان را دارند که به جای خرید حضوری از سوپرمارکت‌های مشهد، خرید اینترنتی سوپرمارکت مشهد را تجربه کرده و پس از ثبت سفارش و خرید اجناس مورد نیازشان، سفارشات‌شان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و درب منزل تحویل بگیرند. خرید آنلاین از اپلیکیشن اسنپ مارکت تفاوت چندانی با خرید حضوری از هایپر استار مشهد ندارد، اما ویژگی‌هایی در این شیوه خرید وجود دارد که می‌تواند تجربه رضایت‌بخش‌تری را برای مصرف کنندگان رقم بزند. از جمله مزیت‌های خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری، صرفه جویی در زمان و هزینه است. با توجه به همین دو نکته مهم، در حال حاضر بیشتر افراد ترجیح می‌دهند کالاها و ملزومات روزانه خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین تهیه کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار